Τίτλος Ομιλίας και Εισηγητής
Ημέρα 1η – Σάββατο
- Τα F-Words της παιδικής ανάπτυξης | Θ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
- Φυσική δραστηριότητα και αξιολόγηση παραμέτρων (Θεωρητικό & Πρακτικό Μέρος) | Ζ.ΑΦΣΑΡΙΔΟΥ
- Διεπιστημονική προσέγγιση στη θέσπιση στόχων -1 | Β.ΣΚΟΥΤΕΛΗΣ
- Διεπιστημονική προσέγγιση στη θέσπιση στόχων -2| Ζ.ΑΦΣΑΡΙΔΟΥ
- Διεπιστημονική προσέγγιση στη θέσπιση στόχων -3 | Φ.ΠΑΠΙΤΣΗ
- Κίνητρο για συμμετοχή σε φυσικές δραστηριότητες -1 | Φ.ΠΑΠΙΤΣΗ
- Εγκεφαλική παράλυση και φυσική δραστηριότητα | Β.ΣΚΟΥΤΕΛΗΣ
- Ανάπτυξη ειδικά προσαρμοσμένων, εξατομικευμένων και ασφαλών προγραμμάτων φυσικής δραστηριότητας για παιδιά με αναπηρία | Α. ΚΑΜΠΑΣ
- Σχεδιασμός Εξατομικευμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης | Δ. ΚΕΛΑΡΑΚΗ
- Διαταραχή αυτιστικού φάσματος, νοητική αναπηρία και φυσική δραστηριότητα | Κ.ΑΣΩΝΙΤΟΥ
- Αισθητηριακές αναπηρίες και φυσική δραστηριότητα | Θ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
Ημέρα 2η – Κυριακή
- Ενσυναίσθηση και συμπερίληψη: Συμπεριληπτικά παιχνίδια | Φ.ΠΑΠΙΤΣΗ
- Προσαρμοσμένα και Συμπεριληπτικά Αθλήματα | Ζ.ΑΦΣΑΡΙΔΟΥ
- Κανόνες Ασφαλείας-1 | HAKON DALEΝ | SOLVEIG SMEDVIG
- Kinems: Ένα θεραπευτικό τεχνολογικό εργαλείο εκμάθησης βασικών κινητικών δεξιοτήτων για παιδιά με αναπηρία (Θεωρητικό & Πρακτικό Μέρος) | Σ.ΡΕΤΑΛΗΣ
- Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη σεξουαλική αγωγή και διαπαιδαγώγιση σε παιδιά με αναπηρία | Φ. ΠΑΠΙΤΣΗ
- Ο αθλητισμός ως μέσο μετάβασης και ένταξης στην ενήλικη ζωή | Φ. ΠΑΠΙΤΣΗ για τα άτομα με αναπηρία
- Ψυχική ανθεκτικότητα στο σύστημα εκπαίδευσης ειδικής αγωγής | Φ. ΠΑΠΙΤΣΗ