Please enable JavaScript in your browser to complete this form. Το Τμήμα Αθλητικής Αριστείας | Sports Excellence της Α΄ Ορθοπαιδικής Χειρουργικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), το οποίο λειτουργεί με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), σε συνεργασία με το Beitostolen Health Sports Center στη Νορβηγία, υλοποιεί το πρόγραμμα «Θεραπευτική Άσκηση – Action for Kids with Disabilities» μέσω μίας σειράς από δράσεις με στόχο την αύξηση της λειτουργικότητας μέσω της φυσικής δραστηριότητας στη ζωή του παιδιού, εφήβου και νεαρού ενήλικα με αναπηρία. H Ακαδημία Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής (ΑΠΦΑ) είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους μαθητές και στις μαθήτριες με αναπηρία πρόσβαση σε προγράμματα φυσικής αγωγής και ψυχαγωγικές δραστηριότητες προσαρμοσμένες στις ατομικές τους ανάγκες. Βασικός στόχος είναι η δημιουργία όσο το δυνατόν περισσότερων ευκαιριών συμμετοχής σε άσκηση και φυσικές δραστηριότητες για τους μαθητές με αναπηρίες. Στο πλαίσιο της έναρξης του προγράμματος κρίνεται απαραίτητη η συμπλήρωση του παρόντος ερωτηματολογίου και η συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό, με σκοπό να καταγραφούν οι ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού που στελεχώνει τις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης αναφορικά με την επαγγελματική κατάρτισή τους. Σημειώστε ότι το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο ενώ ο εκτιμώμενος χρόνος συμπλήρωσής του δέκα (10) λεπτά.To έργο με τίτλο Ακαδημία Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής επωφελείται με χρηματοδότηση ποσού 68.000 ευρώ από τα EEA Grants (Χρηματοδοτικός Μηχανισμός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου 2014-2021), που αντιπροσωπεύουν τη συμβολή της Ισλανδίας, του Λιχτενστάιν και της Νορβηγίας για μια πράσινη, ανταγωνιστική Ευρώπη χωρίς αποκλεισμούς.ΜΕΡΟΣ Α. ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ1. Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα το ρόλο σας; *Εργοθεραπευτής/-τριαΦυσικοθεραπευτής/-τριαΚαθηγητής/-τρια Ειδικής Φυσικής ΑγωγήςΕιδικός/-η ΠαιδαγωγόςΚοινωνικός/-η ΛειτουργόςΕιδικό Βοηθητικό ΠροσωπικόΆλλη ειδικότηταΗ ειδικότητά σας: *2. Σε ποιά περιφερειακή διεύθυνση ανήκει η σχολική σας μονάδα; *Ανατολικής Μακεδονίας & ΘράκηςΑττικήςΒορείου ΑιγαίουΔυτικής ΕλλάδαςΔυτικής ΜακεδονίαςΗπείρουΘεσσαλίαςΙονίων ΝήσωνΚεντρικής ΜακεδονίαςΚρήτηςΝοτίου ΑιγαίουΠελοποννήσουΣτερεάς Ελλάδας3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΔράμαΈβροςΚαβάλαΞάνθηΡοδόπη3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΑθήναΑνατολική ΑττικήΔυτική ΑττικήΠειραιάς3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΧίοςΛέσβοςΣάμος3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΑχαïαΑιτωλοακαρνανίαΗλεία3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΦλώριναΓρεβενάΚαστοριάΚοζάνη3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΆρταΙωάννιναΠρέβεζαΗγουμενίτσα3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΚαρδίτσαΛάρισαΒόλοςΤρίκαλα3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΚέρκυραΚεφαλληνίαΛευκάδαΖάκυνθος3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΧαλκιδικήΗμαθίαΚιλκίςΠέλλαΠιερίαΣέρρεςΘεσσαλονίκη3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΧανιάΗράκλειοΆγιος ΝικόλαοςΡέθυμνο3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΚυκλάδεςΔωδεκάνησα3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΑρκαδίαΑργολίδαΚορινθίαΛακωνίαΜεσσηνία3. Σε ποιο Νομό ανήκει η σχολική σας μονάδα; *ΕύβοιαΕυρυτανίαΦωκίδαΦθιώτιδαΒοιωτία4. Η σχολική σας μονάδα ανήκει στη Πρωτοβάθμια ή στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση; *ΠρωτοβάθμιαΔευτεροβάθμια5. Σε ποιά βαθμίδα εκπαίδευσης ανήκει η σχολική σας μονάδα; *Ειδικό ΝηπιαγωγείοΕιδικό Δημοτικό ΣχολείοΕΕΕΕΚΕΝΕΕΓΥΛΕιδικό ΓυμνάσιοΕιδικό Λύκειο6. Σε ποιά κατηγορία διάγνωσης ανήκουν οι μαθητές/-τριες που φοιτούν στη σχολική σας μονάδα; *Κινητική ΑναπηρίαΝοητική ΑναπηρίαΔιαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)Σύνδρομο DownΜαθησιακές ΔιαταραχέςΔιαταραχές Λόγου και ΕπικοινωνίαςΟπτική ΔιαταραχήΑκουστική ΔιαταραχήΕγκεφαλική ΠαράλυσηΓενετικά ΣύνδρομαΜΕΡΟΣ Β. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΠαρακαλούμε επιλέξτε τον βαθμό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, με τον βαθμό 0 να σημαίνει καθόλου ανάγκη και τον βαθμό 3 να σημαίνει μεγάλη ανάγκη. 0: καθόλου ανάγκη 1: μικρή ανάγκη 2: μεσαία ανάγκη 3: μεγάλη ανάγκηΕπιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού για τους τρόπους αύξησης της φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/- τριες με αναπηρία *0123Επιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού για την αξιολόγηση, στοχοθεσία και λήψη κλινικών αποφάσεων για μαθητές/-τριες με αναπηρία *0123Επιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού στην αλληλεπίδραση και συνεργασία με τις άλλες ειδικότητες της σχολικής μονάδας *0123Επιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού για την ολιστική προσέγγιση του/της μαθητή/- τριας με αναπηρία από διεπιστημονική ομάδα *0123Επιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού για την ένταξη και προσαρμογή συμπεριληπτικών δράσεων φυσικής δραστηριότητας στο ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολικών μονάδων *0123ΜΕΡΟΣ Γ. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗΠαρακαλούμε επιλέξτε τον βαθμό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, με τον βαθμό 0 να σημαίνει καθόλου ανάγκη και τον βαθμό 3 να σημαίνει μεγάλη ανάγκη. 0: καθόλου ανάγκη 1: μικρή ανάγκη 2: μεσαία ανάγκη 3: μεγάλη ανάγκηΔημιουργία κατάλληλου εξατομικευμένου προγράμματος φυσικής δραστηριότητας για μαθητές/-τριες με αναπηρία *0123Χρήση εργαλείων αξιολόγησης φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με αναπηρία στο πλαίσιο του σχολείου *0123Εφαρμογή αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών για αύξηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με κινητική αναπηρία *0123Εφαρμογή αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών για αύξηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με νοητική αναπηρία *0123Εφαρμογή αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών για αύξηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με αναπτυξιακές διαταραχές και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος *0123Εφαρμογή αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών για αύξηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με διαταραχής ακοής *0123Εφαρμογή αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών για αύξηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με διαταραχής όρασης *0123Εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών με σκοπό τη προσαρμογή οδηγιών για την επιτυχημένη ένταξη μαθητών/- τριων με αναπηρία στη φυσική αγωγή *0123Εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών με σκοπό τη προσαρμογή του εξοπλισμού για την επιτυχημένη ένταξη των μαθητών/-τριων με αναπηρία στη φυσική αγωγή *0123Ανάπτυξη στρατηγικών για τη συνεργασία καθηγητών φυσικής αγωγής με τις ειδικότητες του/της φυσικοθεραπευτή/-τριας και του/της εργοθεραπευτή/- τριας *0123Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιό σαςSubmit