Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Το Τμήμα Αθλητικής Αριστείας | Sports Excellence της Α΄ Ορθοπαιδικής Χειρουργικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), το οποίο λειτουργεί με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), σε συνεργασία με το Beitostolen Health Sports Center στη Νορβηγία, υλοποιεί το πρόγραμμα «Θεραπευτική Άσκηση – Action for Kids with Disabilities» μέσω μίας σειράς από δράσεις με στόχο την αύξηση της λειτουργικότητας μέσω της φυσικής δραστηριότητας στη ζωή του παιδιού, εφήβου και νεαρού ενήλικα με αναπηρία.   

H Ακαδημία Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής (ΑΠΦΑ) είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους μαθητές και στις μαθήτριες με αναπηρία πρόσβαση σε προγράμματα φυσικής αγωγής και ψυχαγωγικές δραστηριότητες προσαρμοσμένες στις ατομικές τους ανάγκες. 

Βασικός στόχος είναι η δημιουργία όσο το δυνατόν περισσότερων ευκαιριών συμμετοχής σε άσκηση και φυσικές δραστηριότητες για τους μαθητές με αναπηρίες.

Στο πλαίσιο της έναρξης του προγράμματος κρίνεται απαραίτητη η συμπλήρωση του παρόντος ερωτηματολογίου και η συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό, με σκοπό να καταγραφούν οι ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού που στελεχώνει τις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης αναφορικά με την επαγγελματική κατάρτισή τους.

Σημειώστε ότι το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο ενώ ο εκτιμώμενος χρόνος συμπλήρωσής του δέκα (10) λεπτά.

To έργο με τίτλο Ακαδημία Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής επωφελείται με χρηματοδότηση ποσού 68.000 ευρώ από τα EEA Grants (Χρηματοδοτικός Μηχανισμός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου 2014-2021), που αντιπροσωπεύουν τη συμβολή της Ισλανδίας, του Λιχτενστάιν και της Νορβηγίας για μια πράσινη, ανταγωνιστική Ευρώπη χωρίς αποκλεισμούς.

ΜΕΡΟΣ Α. ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

1. Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα το ρόλο σας;
2. Σε ποιά περιφερειακή διεύθυνση ανήκει η σχολική σας μονάδα;
4. Η σχολική σας μονάδα ανήκει στη Πρωτοβάθμια ή στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;
5. Σε ποιά βαθμίδα εκπαίδευσης ανήκει η σχολική σας μονάδα;
6. Σε ποιά κατηγορία διάγνωσης ανήκουν οι μαθητές/-τριες που φοιτούν στη σχολική σας μονάδα;

ΜΕΡΟΣ Β. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Παρακαλούμε επιλέξτε τον βαθμό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, με τον βαθμό 0 να σημαίνει καθόλου ανάγκη και τον βαθμό 3 να σημαίνει μεγάλη ανάγκη.

0: καθόλου ανάγκη

1: μικρή ανάγκη

2: μεσαία ανάγκη

3: μεγάλη ανάγκη

Επιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού για τους τρόπους αύξησης της φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/- τριες με αναπηρία
Επιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού για την αξιολόγηση, στοχοθεσία και λήψη κλινικών αποφάσεων για μαθητές/-τριες με αναπηρία
Επιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού στην αλληλεπίδραση και συνεργασία με τις άλλες ειδικότητες της σχολικής μονάδας
Επιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού για την ολιστική προσέγγιση του/της μαθητή/- τριας με αναπηρία από διεπιστημονική ομάδα
Επιμόρφωση εκπαιδευτικού προσωπικού για την ένταξη και προσαρμογή συμπεριληπτικών δράσεων φυσικής δραστηριότητας στο ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολικών μονάδων

ΜΕΡΟΣ Γ. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Παρακαλούμε επιλέξτε τον βαθμό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, με τον βαθμό 0 να σημαίνει καθόλου ανάγκη και τον βαθμό 3 να σημαίνει μεγάλη ανάγκη.

0: καθόλου ανάγκη

1: μικρή ανάγκη

2: μεσαία ανάγκη

3: μεγάλη ανάγκη

Δημιουργία κατάλληλου εξατομικευμένου προγράμματος φυσικής δραστηριότητας για μαθητές/-τριες με αναπηρία
Χρήση εργαλείων αξιολόγησης φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με αναπηρία στο πλαίσιο του σχολείου
Εφαρμογή αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών για αύξηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με κινητική αναπηρία
Εφαρμογή αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών για αύξηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με νοητική αναπηρία
Εφαρμογή αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών για αύξηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με αναπτυξιακές διαταραχές και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
Εφαρμογή αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών για αύξηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με διαταραχής ακοής
Εφαρμογή αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών για αύξηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές/-τριες με διαταραχής όρασης
Εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών με σκοπό τη προσαρμογή οδηγιών για την επιτυχημένη ένταξη μαθητών/- τριων με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών με σκοπό τη προσαρμογή του εξοπλισμού για την επιτυχημένη ένταξη των μαθητών/-τριων με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Ανάπτυξη στρατηγικών για τη συνεργασία καθηγητών φυσικής αγωγής με τις ειδικότητες του/της φυσικοθεραπευτή/-τριας και του/της εργοθεραπευτή/- τριας