Please enable JavaScript in your browser to complete this form.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ AKD | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ | ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΓΟΝΕΙΣΤο παρόν ερωτηματολόγιο απευθύνεται στους γονείς και κηδεμόνες της Σχολικής Μονάδας Ειδικής Αγωγής όπου πραγματοποιείται η δράση «Action for Kids with Disabilities | Επισκέψεις στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής». Η αξιολόγηση του προγράμματος και της επιστημονικής μας ομάδας αποσκοπεί στη βελτίωση της δράσης μας και κατ’ επέκταση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Δεν υπάρχουν σωστές ή λάθος απαντήσεις. Μας ενδιαφέρει η προσωπική σας άποψη. Τα ερωτηματολόγια είναι ανώνυμα και δε χρειάζεται να αναφέρετε πουθενά τα προσωπικά σας στοιχεία. Ο απαιτούμενος χρόνος συμπλήρωσης της αξιολόγησης εκτιμάται στα 5 λεπτά.ΕΝΟΤΗΤΑ Α.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ1. Πόσο ικανοποιημένοι είστε από το επίπεδο γνώσεων των εισηγητών; * ΚαθόλουΛίγοΑρκετάΠολύ ΚαθόλουItem #1 ΚαθόλουΛίγοItem #1 ΛίγοΑρκετάItem #1 ΑρκετάΠολύItem #1 Πολύ 2. Πόσο ικανοποιημένοι είστε από την οργάνωση των μελών της επιστημονικής μας ομάδας; * ΚαθόλουΛίγοΑρκετάΠολύ ΚαθόλουItem #1 ΚαθόλουΛίγοItem #1 ΛίγοΑρκετάItem #1 ΑρκετάΠολύItem #1 Πολύ 3. Θεωρείτε πως ήταν επαρκές και στοχευμένο το εκπαιδευτικό εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε από την επιστημονική ομάδα του προγράμματος; * ΚαθόλουΛίγοΑρκετάΠολύ ΚαθόλουItem #1 ΚαθόλουΛίγοItem #1 ΛίγοΑρκετάItem #1 ΑρκετάΠολύItem #1 Πολύ 4. Πόσο ικανοποιημένοι είστε από την ευγένεια του προσωπικού μας; * ΚαθόλουΛίγοΑρκετάΠολύ ΚαθόλουItem #1 ΚαθόλουΛίγοItem #1 ΛίγοΑρκετάItem #1 ΑρκετάΠολύItem #1 Πολύ 5. Πως θα αξιολογούσατε τη συμπεριφορά του προσωπικού του προγράμματος; * ΚαθόλουΛίγοΑρκετάΠολύ ΚαθόλουItem #1 ΚαθόλουΛίγοItem #1 ΛίγοΑρκετάItem #1 ΑρκετάΠολύItem #1 Πολύ 6. Πόσο ικανοποιημένοι είστε από την ανταπόκριση του επιστημονικού προσωπικού στις απορίες σας; * ΚαθόλουΛίγοΑρκετάΠολύ ΚαθόλουItem #1 ΚαθόλουΛίγοItem #1 ΛίγοΑρκετάItem #1 ΑρκετάΠολύItem #1 Πολύ 7. Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τη σύνθεση της ομάδας, ως προς την αριθμητική επάρκεια και την παρουσία διαφόρων ειδικοτήτων; * ΚαθόλουΛίγοΑρκετάΠολύ ΚαθόλουItem #1 ΚαθόλουΛίγοItem #1 ΛίγοΑρκετάItem #1 ΑρκετάΠολύItem #1 Πολύ Ενότητα Β.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΟ8. Θεωρείτε πως ήταν επαρκής και στοχευμένη η συζήτηση-συμβουλευτική από τον/την ψυχολόγο της επιστημονικής μας ομάδας; * ΚαθόλουΛίγοΑρκετάΠολύ ΚαθόλουItem #1 ΚαθόλουΛίγοItem #1 ΛίγοΑρκετάItem #1 ΑρκετάΠολύItem #1 Πολύ Ενότητα Γ.ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ9. Θα επιδιώκατε την εκ νέου συμμετοχή του παιδιού σας σε αντίστοιχο πρόγραμμα; * ΚαθόλουΛίγοΑρκετάΠολύ ΚαθόλουItem #1 ΚαθόλουΛίγοItem #1 ΛίγοΑρκετάItem #1 ΑρκετάΠολύItem #1 Πολύ 10. Θα προτείνατε το πρόγραμμα «Action for Kids with Disabilities | Επισκέψεις στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής» σε άλλους γονείς/κηδεμόνες παιδιών με αναπηρία; * ΚαθόλουΛίγοΑρκετάΠολύ ΚαθόλουItem #1 ΚαθόλουΛίγοItem #1 ΛίγοΑρκετάItem #1 ΑρκετάΠολύItem #1 Πολύ 11. Ποια ώρα της ημέρας θα θεωρούσατε την πιο κατάλληλη για τη διεξαγωγή της συνάντησης με την επιστημονική ομάδα; * 10:00-12:0012:00-14:0014:00-16:0016:00-18:00 10:00-12:00Item #1 10:00-12:0012:00-14:00Item #1 12:00-14:0014:00-16:00Item #1 14:00-16:0016:00-18:00Item #1 16:00-18:00 ΥΠΟΒΟΛΗ